ສາຂາການຕະຫຼາດ
ການຕະຫຼາດ ໝາຍເຖິງຂະບວນການທີ່ເຮັດໃຫ້ເກີດການເຄື່ອນຍ້າຍສິນຄ້າ ແລະ ບໍລິການ ຈາກຜູ້ຜະລິດໄປເຖິງຜູ້ບໍລິໂພກ. ສາຂານີ້ ມີຄວາມສໍາຄັນຫຼາຍຕໍ່ຫົວໜ່ວຍທຸລະກິດ ເນື່ອງຈາກ ການຕະຫຼາດຈະຊ່ວຍຊູຈຸດເດັ່ນຂອງຜະລິດຕະພັນ ແລະ ສາມາດສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງທາງການແຂ່ງຂັນຂອງທຸລະກິດ ໂດຍສະເພາະໃນຍຸກໂລກາພິວັດ ທີ່ຫົວໜ່ວຍທຸລະກິດຕ້ອງປະເຊີນກັບການແຂ່ງຂັນທັງຈາກຄູ່ແຂ່ງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ.
ສາຂານີ້ຮຽນກ່ຽວກັບຫຼັກການຕະຫຼາດເຊັ່ນ: ການບໍລິຫານທາງດ້ານການຕະຫຼາດ, ການສ້າງຄ່ານິຍົມ ແລະ ຄວາມເພິ່ງພໍໃຈໃຫ້ແກ່ລູກຄ້າ, ວິເຄາະໂອກາດທາງການຕະຫຼາດ, ຮຽນຮູ້ການວິໄຈຕະຫຼາດເຊັ່ນ: ວິທີການເຮັດແບບສອບຖາມ ແລະ ພຶດຕິກຳຂອງຜູ້ບໍລິໂພກ, ຄວາມຮູ້ ແລະ ຍຸດທະສາດໃນການຂາຍ. ນອກນີ້ຍັງຮຽນກ່ຽວກັບການນຳເຂົ້າ-ສົ່ງອອກ, ການບໍລິຫານການເງິນ ແລະ ການຕະຫຼາດລະຫວ່າງປະເທດ.
ວິທີການສິດສອນລວມມີການສອນທິດສະດີເປັນສ່ວນໃຫຍ່ ໂດຍເນັ້ນໃສ່ຄວາມຮູ້ກ່ຽວກັບການຂາຍເຊັ່ນ: ການບໍລິຫານການຂາຍຍ່ອຍ ເປັນຕົ້ນ. ນອກນີ້, ຍັງມີພາກການປະຕິບັດຕົວຈິງ ເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນໄດ້ຝຶກນໍາໃຊ້ທິດສະດີທີ່ຮຽນມາ ແລະ ສໍາຜັດບັນຍາກາດການເຮັດທຸລະກິດຕົວຈິງເຊັ່ນ:ການຈັດຕັ້ງກິດຈະກໍາເປັນກຸ່ມຂາຍເຄື່ອງພາຍໃນໂຮງຮຽນທີ່ຈະໄດ້ແຂ່ງຂັນກັນຂາຍ ແລະ ມີການລົງຝຶກງານຢູ່ຕາມສະຖານປະກອບການ ແລະບໍລິສັດຕ່າງໆ.
ໝວດວິຊາຊີບພື້ນຖານ
- ພາສາອັງກິດທຸລະກິດ
- ເສດຖະສາດຈຸລະພາກ
- ເສດຖະສາດມະຫາພາກ
- ການບໍລິຫານທຸລະກິດ
- ການເປັນຜູ້ນຳ ແລະ ການບໍລິຫານ
- ວິທະຍາສາດ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ
- ຄະນິດສາດການຕະຫຼາດ
- ເລກການຄ້າ
- ບັນຊີວິສາຫະກິດ
- ບໍລິຫານລູກໜີ້
- ບໍລິຫານຊັບພະຍາກອນມະນຸດ
- ກົດໝາຍທຸລະກິດລາວ
- ພາສີ ແລະ ສ່ວຍສາອາກອນ
- ມະນຸດສຳພັນ
ໝວດວິຊາຊີບສະເພາະ
- ການຕະຫຼາດ
- ພຶດຕິກຳຜູ້ບໍລິໂພກ
- ການຈັດຈຳໜ່າຍ
- ຕະຫຼາດການບໍລິການ-ການຂາຍ
- ການຂາຍຍ່ອຍ
- ການສົ່ງເສີມການຕະຫຼາດ
- ການນຳເຂົ້າ-ການສົ່ງອອກ
- ວິໄຈຕະຫຼາດເບື້ອງຕົ້ນ
- ຕະຫຼາດການເງິນ
- ການບໍລິຫານການເງິນ
- ພາສີ-ອາກອນ
- ການວາງແຜນ ແລະ ການບໍລິຫານໂຄງການ
- ຍຸດທະສາດການຕະຫຼາດ
- ການຕະຫຼາດລະຫວ່າງປະເທດ
- ການບໍລິຫານການຜະລິດ
Leave A Comment