ການໂຮງແຮມ-ທ່ອງທ່ຽວ
ການໂຮງແຮມ-ທ່ອງທ່ຽວ ໝາຍເຖິງ ການໃຫ້ບໍລິການທາງດ້ານການທ່ອງທ່ຽວ ແລະ ທີ່ພັກອາໄສ, ແລະ ຄວາມສຳພັນລະຫວ່າງການບໍລິການສອງດ້ານນີ້. ສາຂານີ້ ມີຄວາມສຳຄັນໃນການສະໜັບສະໜູນໃຫ້ແກ່ຂະແໜງການທ່ອງທ່ຽວເຊິ່ງກຳລັງ ຂະຫຍາຍ ຕົວໃນ ສປປ ລາວ ເຊິ່ງຕ້ອງມີການຈັດການ ແລະ ການບໍລິການທີ່ໄດ້ຄຸນນະພາບສາມາດຕອບສະໜອງຄວາມຕ້ອງການ ທາງດ້ານການທ່ອງທ່ຽວ, ປະກອບສ່ວນໃນການພັດທະນາເສດຖະກິດ ແລະ ສ້າງລາຍໄດ້ໃຫ້ແກ່ປະເທດຊາດ.
ສາຂານີ້ຮຽນກ່ຽວກັບການບໍລິຫານທາງດ້ານທີ່ພັກ ແລະ ການທ່ອງທ່ຽວປະເພດຕ່າງໆ ແລະ ການບໍລິການລູກຄ້າທີ່ຖືກຕ້ອງ ແລະ ມີປະສິດທິພາບ. ອີກທັງຍັງໄດ້ຮຽນຮູ້ຄວາມສຳພັນລະຫວ່າງທຸລະກິດໂຮງແຮມ ແລະ ທຸລະກິດທ່ອງທ່ຽວ ພ້ອມທັງ ການປະສານງານພາຍໃນອົງກອນ ແລະ ທຸລະກິດທີ່ກ່ຽວຂ້ອງເຊັ່ນ: ບໍລິສັດທ່ອງທ່ຽວ, ໂຮງແຮມ-ຮ້ານອາຫານ ແລະ ຍັງໄດ້ຮຽນຮູ້ກ່ຽວກັບບັນດາສະຖານທີ່ທ່ອງທ່ຽວຕ່າງໆ ບໍ່ວ່າຈະເປັນທາງດ້ານທຳມະຊາດ, ປະຫວັດສາດ ຫຼື ວັດທະນະທຳ.
ຮຽນທິດສະດີໃນຫ້ອງຮຽນ ແລະ ເນັ້ນການປະຕິບັດຕົວຈິງໃນການໃຫ້ບໍລິການດ້ານການໂຮງແຮມ ແລະ ການທ່ອງທ່ຽວ ເຊັ່ນ: ຮຽນວິທີການປຸງແຕ່ງອາຫານ, ການແກະສະຫຼັກໝາກໄມ້, ການຈັດໂຕະອາຫານ, ການປຸງແຕ່ງເຄື່ອງດື່ມລາວ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ແລະ ຮຽນຮູ້ທັກສະການເປັນຜູ້ນຳທ່ຽວ. ນອກນັ້ນ, ຍັງມີການເຮັດບົດລາຍງານໂດຍນຳໃຊ້ຂໍ້ມູນຈາກເອກະ ສານຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ຈາກການລົງພາກປະຕິບັດຕົວຈິງ ເຊັ່ນ: ການຝຶກງານກັບບັນດາໂຮງແຮມ ແລະ ບໍລິສັດນຳທ່ຽວຕ່າງໆ.
ມີຄວາມຮູ້ການຕະຫຼາດ, ການໂຮງແຮມ ແລະ ການທ່ອງທ່ຽວ ເຊັ່ນ: ການສ້າງຊື່ສຽງ ແລະ ການດຶງດູດລູກຄ້າເຂົ້າມາໃຊ້ບໍລິການ; ໄດ້ທັກສະດ້ານການບໍລິຫານຈັດການທຸລະກິດນຳທ່ຽວ ແລະ ໂຮງແຮມ; ທັກສະພາສາຕ່າງປະເທດທີ່ໃຊ້ເຂົ້າໃນການບໍລິການການທ່ອງທ່ຽວ; ສາມາດນໍາໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີການສື່ສານໃນຂົງເຂດທຸລະກິດໂຮງແຮມ ແລະ ການພົວພັນວຽກ ນໍາຄົນທີ່ມາຈາກຫຼາກຫຼາຍວັດທະນະທຳ.
-
- ໝວດວິຊາເຕັກນິກ
- ວິທີວິໄຈສຳລັບໂຮງແຮມ
- ແນະນຳໂຄງການຈົບຊັ້ນ
- ໝວດທິດສະດີວິຊາສະເພາະ
- ປະຫວັດສາດສໍາລັບການທ່ອງທ່ຽວ
- ຄວາມຮູ້ພື້ນຖານກ່ຽວກັບໂຮງແຮມ-ເຮືອນພັກ
- ການວາງແຜນການທ່ອງທ່ຽວ
- ກົດໝາຍທຸລະກິດ ແລະ ກົດໝາຍການທ່ອງທ່ຽວ
- ຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນກ່ຽວກັບການໂຮງແຮມ
- ນະໂຍບາຍການທ່ອງທ່ຽວລາວ
- ການຄຸ້ມຄອງການທ່ອງທ່ຽວ
- ການທ່ອງທ່ຽວອາຊຽນ-ສາກົນ
- ການບໍລິການນໍາທ່ຽວ (ນໍາທ່ຽວ, ປະຖົມພະຍາບານ)
- ການບໍລິການໃນໂຮງແຮມ (ການບໍລິການສ່ວນໜ້າ)
- ພາສາອັງກິດ ສຳລັບໂຮງແຮມ ແລະ ການທ່ອງທ່ຽວ
Leave A Comment