ສ້າງຄູເຄມີສາດ
ສາຂາເຄມີສາດໝາຍເຖິງການສຶກສາກ່ຽວກັບປະຕິກິລິຍາຕ່າງໆ,ການປະກອບສ້າງ,ການຍ່ອຍສະຫຼາຍທາດເຄມີຕ່າງໆແລະການສັງເຄາະທາດເຄມີ.ການສ້າງຄູຫມາຍເຖິງການຮຽນຮູ້ແລະສຶກສາທັກສະ,ຈັນຍາບັນພື້ນຖານແລະການວາງແຜນເພື່ອການເປັນຄູສອນ.ສາຂານີ້ມີຄວາມສຳຄັນເພາະໃນປັດຈຸບັນສປປລາວລາວຍັງຂາດຄູສອນຂັ້ນສຶກສາສາມັນໃນສາຍທຳມະຊາດຫຼາຍອີກທັງສວ່ນໃຫຍ່ຄູທີ່ສອນຢູ່ຊັ້ນມັດທະຍົມຕອນປາຍຍັງເປັນຄູທີ່ບໍ່ທັນໄດ້ລະດັບກໍ່ຄືເປັນຄູທີ່ຈົບແຕ່ຊັ້ນກາງສູງແຕ່ຍັງບໍ່ທັນຈົບປະລິນຍາຕີເທື່ອ.
ສາຂານີ້ຮຽນກ່ຽວກັບເຄມີພື້ນຖານ ເຊັ່ນ: ທິດສະດີອາຕອມ, ຊະນິດວັດຖຸທາດ, ຊະນິດປະຕິກິລິຍາ ແລະ ອື່ນໆ. ນອກນັ້ນ, ນັກສຶກສາຍັງຈະໄດ້ຮຽນຮູ້ວິທີການສິດສອນ, ການວິເຄາະຫຼັກສູດ ເພື່ອໃຫ້ສາມາດກະກຽມບົດສອບເສັງໃຫ້ກົງກັບຫຼັກສູດ ແລະ ສາມາດແຕ່ງບົດສອນໄດ້. ນັກສຶກສາຍັງຈະໄດ້ຮຽນຮູ້ເຖິງຫລັກຈັນຍາບັນຂອງການເປັນຄູສອນ, ການສ້າງແຮງບັນດານໃຈ ແລະ ການຊຸກຍູ້ສົ່ງເສີມໃຫ້ນັກຮຽນຫລືລູກສິດມີສ່ວນຮ່ວມໃນຫ້ອງຮຽນ.
ວິທີການສິດສອນຂອງພາກວິຊານີ້ສ່ວນໃຫຍ່ແມ່ນຈະເນັ້ນໃສ່ການທົດລອງປະຕິບັດຕົວຈິງເຊີ່ງເນື້ອໃນການທົດລອງແມ່ນອີງຕາມລາຍວິຊາ.ຕົວຢ່າງເຊັ່ນການວິເຄາະຕົວຈິງກ່ຽວກັບຕົວຢ່າງທີ່ນຳມາໃຊ້ວິໄຈໃນວິຊາເຄມີອະນົງຄະທາດ,ເຄມີວິເຄາະ,ເຄມີອົງຄະທາດແລະອື່ນໆພ້ອມທັງນຳຜົນທີ່ໄດ້ຮັບມາຂຽນບົດລາຍງານ.ນອກຈາກນັ້ນ,ນັກສຶກສາຍັງຈະໄດ້ຮຽນຮູ້ວິທີການອອກແບບບົດສອນແລະຍັງໃດ້ລົງເຝິກຫັດການສອນຕົວຈິງຢູ່ຕາມໂຮງຮຽນມັດທະຍົມຕ່າງໆ.
ນັກສຶກສາສາມາດເປັນອາຈານສອນວິຊາເຄມີສາດສາຂາຕ່າງໆຢູ່ຕາມໂຮງຮຽນປະຖົມ,ມັດທະຍົມ ແລະ ມະຫາວິທະຍາໄລ ຫຼື ເຮັດວຽກນຳກະຊວງຕ່າງໆ ເຊັ່ນ: ກະຊວງອຸດສາຫະກຳ ແລະ ການຄ້າ, ກະຊວງຊັບພະຍາກອນທຳມະຊາດ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ, ກະຊວງພະລັງງານ ແລະ ບໍ່ແຮ່ ແລະ ອື່ນໆ. ນອກຈາກນັ້ນ, ຍັງສາມາດເຮັດວຽກກັບບໍລິສັດ ແລະ ອົງການຈັດຕັ້ງສາກົນທີ່ເຮັດວຽກກ່ຽວຂ້ອງກັບ ເຄມີສາດ.
ວິຊາຄວາມຮູ້ພື້ນຖານຂອງວິຊາສະເພາະ
- ເຕັກໂນໂລຊີການສຶກສາ
- ວັດ – ປະເມີນຜົນການສຶກສາ
- ການວິໄຈພາກປະຕິບັດ
- ວິທີວິໄຈການສຶກສາ
- ບໍລິຫານການສຶກສາ
- ວິເຄາະຫຼັກສູດສ້າງຄູ
- ສຶກສາສາດທົ່ວໄປ
- ຈິດຕະວິທະຍາພັດທະນາການ
- ປະສົບການວິຊາຊີບຄູ
- ໝວດວິຊາສະເພາະ
- ຄະນິດສາດນຳໃຊ້
- ຊີວະສາດທົ່ວໄປ
- ຟີຊິກສາດທົ່ວໄປ
- ເຄມີທົ່ວໄປ
- ເຄມີອະນົງຄະທາດ
- ເຄມີອົງຄະທາດ
- ເຄມີຟີຊິກ
- ເຄມີວິເຄາະ
- ເຄມີຊີວະ
- ການຄິດໄລ່ໃນວິຊາເຄມີ
- ເຄມີອະນົງຄະທາດຂັ້ນສູງ
- ເຄມີອຸດສາຫະກຳ
- ເຄມີສິ່ງແວດລ້ອມ
- ວິທີທົດລອງເຄມີ
- ເຄມີກະສິກຳ
- ເຝິກຫັດວິຊາຊີບຄູ
- ບົດໂຄງການຈົບຊັ້ນ
Leave A Comment