ສ້າງຄູພູມີສາດ
ສາຂາສ້າງຄູພູມີສາດ ໝາຍເຖິງການສຶກສາປະສົມປະສານກັນລະຫວ່າງພື້ນຖານທາງດ້ານພູມີສາດ ແລະ ສຶກສາສາດ ເຊີ່ງມີຈຸດປະສົງ ເພື່ອໃຫ້ເຂົ້າໃຈຫຼັກການ ແລະ ທິດສະດີການສິດສອນທາງດ້ານພູມີສາດ. ສາຂານີ້ມີຄວາມສໍາຄັນ ໃນການສ້າງຄູທີ່ມີຄວາມເຂົ້າໃຈເລິກເຊິ່ງກ່ຽວກັບພູມີສາດ ແລະ ສາມາດຖ່າຍທອດຄວາມຮູ້ໃຫ້ແກ່ນັກຮຽນ ອັນເປັນພື້ນຖານອັນຕົ້ນຕໍໃນການສ້າງລະບົບການສຶກສາທີ່ມີປະສິດທິພາບ ເຊິ່ງຈະຊ່ວຍໃນການພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມໃຫ້ມີຄວາມຈະເລີນກ້າວໜ້າ.
ສາຂານີ້ຮຽນກ່ຽວກັບ ລັກສະນະທາງພູມີສາດ ຂອງທະວີບ ແລະ ພາກພື້ນຕ່າງໆໃນໂລກ, ໃນນັ້ນຈະໄດ້ສຶກສາກ່ຽວກັບ ລັກສະນະທາງກາຍະພາບຂອງພື້ນທີ່, ພູມີອາກາດ, ໂຄງສ້າງປະຊາກອນ, ສະພາບທາງດ້ານເສດຖະກິດ, ສັງຄົມ, ການເມືອງ ແລະ ວັດທະນະທໍາ. ນອກນີ້, ຍັງໄດ້ສຶກສາກ່ຽວກັບທັກສະການສອນ ເຊັ່ນ: ການວາງແຜນການສອນ, ວິທີການສິດສອນ, ໂຄງສ້າງ ແລະ ອົງປະກອບຂອງຫຼັກສູດການຮຽນ-ການສອນ, ການສ້າງ ແລະ ພັດທະນາຫຼັກສຸດ ເປັນຕົ້ນ.
ການສິດສອນແມ່ນເນັ້ນໜັກໃສ່ການຮຽນຮູ້ທາງດ້ານທິດສະດີ ຜ່ານການບັນຍາຍພາຍໃນຫ້ອງຮຽນເປັນຫຼັກ. ນອກນີ້ ນັກສຶກສາຈະໄດ້ຮຽນຮູ້ໃນຮູບແບບການປະຕິບັດຕົວຈິງ ເຊັ່ນ: ການສ້າງສື່ການສອນທາງດ້ານພູມີສາດ (ຝຶກແຕ້ມແຜນທີ່) ແລະ ຝຶກທັກສະການສອນອື່ນໆ ເຊັ່ນ: ການວາງແຜນການສອນ, ການກຽມການສອນ, ການຝຶກສອນ ທີ່ໂຮງຮຽນສາມັນແຫ່ງຕ່າງໆ ເຊິ່ງນັກສຶກສາຈະໄດ້ມີການຖອດຖອນບົດຮຽນ ແລະ ແລກປ່ຽນປະສົບການເພື່ອພັດທະນາທັກສະການສອນໃຫ້ດີຂຶ້ນ.
ໝວດວິຊາພື້ນຖານວິສຊາສະເພາະ
- ເຕັກໂນໂລຊີການສຶກສາ
- ວັດ-ປະເມີນຜົນການສຶກສາ
- ການວິໄຈພາກປະຕິບັດ
- ວິທີວິໄຈການສຶກສາ
- ສຶກສາສາດທົ່ວໄປ
- ບໍລິຫານການສຶກສາ
- ຈິດຕະວິທະຍາພັດທະນາການ
- ວິເຄາະຫຼັກສູດສ້າງຄູ
ປະສົບການວິຊາຊີບຄູ
ໝວດວິຊາສະເພາະ
- ພູມີສາດປະເທດລາວ
- ພູມີສາດກາຍະພາບທົ່ວໄປ
- ທໍລະນີສັນຖານວິທະຍາ
- ພູມີອາກາດ ແລະ ອຸຕຸນິຍົມວິທະຍາ
- ປັດຕະພີວິທະຍາ
- ອຸທົກວິທະຍາ
- ແຜນທີ່ວິທະຍາ ແລະ ເຕັກນິກຮູບສາຍ
- ການແຕ້ມແຜນທີ່
- ພູມີສາດທະວີບອາຊີ
- ພູມີສາດທະວີບເອີລົບ
- ພູມີສາດທະວີບອາຟຣິກາ
- ພູມີສາດທະວີບອາເມລິກາ
- ພູມີສາດອົດສະຕຣາລີ
- ພູມີສາດພາກພື້ນອາຊີອາຄະເນ ແລະ ກຸ່ມອາຊຽນ
- ພູມີສາດປະຊາກອນກັບການພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ
- ພູມີສາດຕົວເມືອງ ແລະ ຊົນນະບົດ
- ພູມີສາດການເມືອງ
- ພູມີສາດການພັດທະນາ
- ພູມີສາດວັດທະນະທໍາ
- ພູມີສາດການຕັ້ງຖິ່ນຖານ
- ພູມີສາດເສດຖະກິດ-ສັງຄົມລາວ
- ພູມີສາດເສດຖະກິດໂລກ
- ການຈັດສັນພື້ນທີ່ ແລະ ກິດຈະການທາງເສດຖະກິດຂອງມະນຸດ
- ພູມີສາດການທ່ອງທ່ຽວ
- ມະນຸດກັບສິ່ງແວດລ້ອມ
Leave A Comment