ສ້າງຄູປະຫວັດສາດ
ວິຊາປະຫວັດສາດ ໝາຍເຖິງການສຶກສາອະດີດຂອງ ມະນຸດ, ສັງຄົມມະນຸດ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການປ່ຽນແປງຂອງສັງຄົມມະນຸດ, ຄວາມຄິດ ແລະ ຄວາມເຊື່ອ ທີ່ເຮັດໃຫ້ເກີດມີພຶດຕິກຳຕ່າງໆທີ່ເກີດຂຶ້ນແລ້ວໃນອະດີດ. ສາຂາວິຊານີ້ມີຄວາມສໍາຄັນ ເນື່ອງຈາກປະຫວັດສາດຖືເປັນຫຼັກຖານຢັ້ງຢືນ ເຖິງວິວັດທະນາການຂອງວິທະຍາສາດ ແລະ ສັງຄົມ ນັບຕັ້ງແຕ່ອະດີດ ເພື່ອໃຫ້ເຮົາເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບປັດຈຸບັນ ແລະ ສາມາດໝູນໃຊ້ ເຂົ້າໃນການປະດິດສ້າງເຕັກໂນໂລຊີສະໄໝໃໝ່ໄດ້.
ສາຂາວິຊາສຶກສາລົງເລິກກ່ຽວກັບປະຫວັດສາດ ທີ່ກ່ຽວພັນກັບບັນດາຫົວຂໍ້ຕ່າງໆ ເຊັ່ນ: ວັດຖູບູຮານ, ບູຮານສະຖານ, ເຫດການປະຫວັດສາດ, ການຂະຫຍາຍຕົວ ແລະ ວິວັດທະນາການຂອງມະນຸດ ແລະ ສັງຄົມມະນຸດ, ການດໍາລົງຊີວິດ ແລະ ການພັວພັນສາກົນ ຂອງມະນຸດໃນຍຸກສະໄໝຕ່າງໆ. ນອກນັ້ນ ນັກສຶກສາຍັງຈະໄດ້ຮຽນກ່ຽວກັບວິຊາຄູ ເຊັ່ນ: ວິທີການສິດສອນວິຊາປະຫວັດສາດໂດຍສະເພາະ, ການວິໄຈ, ການວັດ ແລະ ປະເມີນຜົນການສຶກສາ ເປັນຕົ້ນ.
ວິທີການສິດສອນ ແມ່ນຈະເນັ້ນໜັກໃສ່ການຮຽນທິດສະດີເປັນຫຼັກ. ໃນນັ້ນ, ຈະໄດ້ມີການນໍາເອົາເຫດການທີ່ສໍາຄັນທີ່ເກີດຂຶ້ນໃນອະດີດເພື່ອມາເປັນກໍໍລະນີສຶກສາ ແລະ ສົມທຽບລະຫວ່າງອະດີດ ແລະ ປັດຈຸບັນ, ມີການຕັ້ງຄໍາຖາມພາຍໃນຫ້ອງຮຽນເພື່ອໃຫ້ນັກສຶກສາໄດ້ຄົ້ນຄິດ ແລະ ສົນທະນາ. ນັກສຶກສາຈະໄດ້ເຮັດວຽກເປັນກຸ່ມ ໃນການເຮັດບົດລາຍງານ ແລະ ຈະໄດ້ລົງທັດສະນະສຶກສາຕາມບັນດາສະຖານທີ່ບູຮານ ເພື່ອສຶກສາປະຫວັດຄວາມເປັນມາ ເຊັ່ນ: ວັດພູຈຳປາສັກ ເປັນຕົ້ນ.
ໝວດວິຊາພື້ນຖານວິສຊາສະເພາະ
- ເຕັກໂນໂລຊີການສຶກສາ
- ວັດ-ປະເມີນຜົນການສຶກສາ
- ການວິໄຈພາກປະຕິບັດ
- ວິທີວິໄຈການສຶກສາ
- ສຶກສາສາດທົ່ວໄປ
- ບໍລິຫານການສຶກສາ
- ຈິດຕະວິທະຍາພັດທະນາການ
- ວິເຄາະຫຼັກສູດສ້າງຄູ
ປະສົບການວິຊາຊີບຄູ
ໝວດວິຊາສະເພາະ
- ປະຫວັດສາດອາເມລິກາ
- ປະຫວັດສາດພົວພັັນສາກົນ
- ປະຫວັດສາດອາຊີຕາເວັນອອກສ່ຽງໃຕ້
- ປະຫວັດສາດອິນເດຍ
- ປະຫວັດສາດຈີນ
- ປະຫວັດສາດຍີ່ປຸ່ນ
- ປະຫວັດສາດລັດເຊຍ
- ປະຫວັດສາດເອີຣົບສະໄໝກາງ
- ປະຫວັດສາດເອີຣົບສະໄໝໃໝ່-ປັດຈຸບັນ
- ປະຫວັດສາດອາຟຣິກກາ
- ປະຫວັດສາດລາວບູຮານ-ສະໄໝລາວລ້ານຊ້າງ
- ປະຫວັດສາດລາວເສຍເອກະລາດໃຫ້ແກ່ສະຫຍາມ
- ປະຫວັດສາດລາວສະໄໝເປັນຫົວເມືອງຂຶ້ນຂອງຈັກກະພັດ
- ປະຫວັດສາດລາວສະໄໝປັດຈຸບັນ
- ປະຫວັດສາດເຜົ່າພັນວິທະຍາ
- ປະຫວັດສາດບູຮານວິທະຍາ
- ປະຫວັດສາດແຫຼ່ງອະລິຍະທໍາ
- ປະຫວັດສາດສັງຄົມປະຖົມບູຮານ
- ປະຫວັດສາດທະວີບ
- ຝຶກຫັດວິຊາຊີບຄູ
Leave A Comment