ການຕະຫຼາດ
ການຕະຫຼາດໝາຍເຖິງ ກິດຈະກໍາຕ່າງໆທີ່ມີຈຸດປະສົງເພື່ອກໍ່ໃຫ້ເກີດມີການເຄື່ອນຍ້າຍສິນຄ້າ ຫຼື ການບໍລິການ ຈາກຜູ້ຜະລິດ ໄປສູ່ຜູ້ບໍລິໂພກ ຫຼື ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການ ເພື່ອໃຫ້ເກີດຄວາມພໍໃຈ.ສາຂານີ້ມີຄວາມສໍາຄັນ ເນື່ອງຈາກໃນປັດຈຸບັນ ມີການແຂ່ງຂັນທາງດ້ານທຸລະກິດຫຼາຍຂຶ້ນ ຈຶ່ງມີຄວາມຈໍາເປັນໃນການນໍາໃຊ້ເຄື່ອງມືທາງການຕະຫຼາດເຂົ້າໃນການເພີ່ມປະສິດທິພາບໃນການດໍາເນີນທຸລະກິດ ເພື່ອການຢູ່ລອດຂອງທຸລະກິດ ກໍ່ຄືການຮັກສາລູກຄ້າເກົ່າ, ເພີ່ມລູກຄ້າໃໝ່ ແລະ ຮັກສາສ່ວນຄອງການຕະຫຼາດ.
ສາຂາວິຊານີ້ຮຽນກ່ຽວກັບບັນດາປະເພດຂອງການຕະຫຼາດ, ການບໍລິຫານການຕະຫຼາດ, ນະໂຍບາຍການຕະຫຼາດ ແລະ ບັນດາເຄື່ອງມືທາງດ້ານການຕະຫຼາດ ເຊັ່ນ: ການໂຄສະນາ, ການປະຊາສຳພັນ, ຍຸດທະສາດດ້ານຜະລິດຕະພັນ ແລະ ລາຄາ (ການພັດທະນາຜະລິດຕະພັນ, ການກໍານົດລາຄາ), ການບໍລິຫານກາຍີ່ຫໍ້ຜະລິດຕະພັນ ແລະ ອື່ນໆ. ນອກຈາກນີ້ ຍັງໄດ້ຮຽນກ່ຽວກັບທິິດສະດີ ແລະ ເຄື່ອງມືໃນການວິໄຈທາງການຕະຫຼາດ, ການສຶກສາພຶດຕິກໍາຂອງຜູ້ບໍລິໂພກ ແລະ ອື່ນໆ.
ວິທີການສຶກສາແມ່ນປະກອບມີພາກທິດສະດີ ແລະ ພາກປະຕິບັດຕົວຈິງໄປພ້ອມໆກັນເຊັ່ນ: ການລົງຝຶກງານຕົວຈິງນຳບັນດາອົງກອນ ແລະ ພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງນຳພາກລັດ ແລະ ບັນດາບໍລິສັດເອກະຊົນຕ່າງໆ, ການເຮັດບົດລາຍງານທີ່ຕິດພັນກັບການປະຕິບັດຕົວຈິງໃນແຕ່ລະວິຊາ ແລະ ການສຶກສາຈາກກໍລະນີສຶກສາ. ນອກຈາກນັ້ນ, ນັກສຶກສາຍັງຈະໄດ້ສ້າງສື່ທາງການຕະຫຼາດ ໂດຍສະເພາະສື່ໃນການຂາຍ ເຊັ່ນ: ການຂາຍສິນຄ້າທາງເຟສບຸກ ແລະ ເວັບໄຊ ເປັນຕົ້ນ.
ຄວາມຮູ້ພື້ນຖານ ທາງດ້ານຄະນິດສາດ, ສະຖິຕິ ແລະ ການບໍລິຫານ. ເປັນຄົນທີ່ມີຄວາມຄິດສ້າງສັນ ແລະ ຈິນຕະນາການສູງ, ມີຄວາມກະຕືລືລົ້ນ, ເປັນນັກສັງເກດການ, ສາມາດວິເຄາະ ແລະ ໄຈ້ແຍກບັນຫາໄດ້. ມີຄວາມສົນໃຈທາງດ້ານການໂຄສະນາ, ມັກຮຽນຮູ້ສິ່ງໃໝ່ໆທີ່ເກີດຂຶ້ນຮອບຕົວ ແລະ ມັກວິເຄາະສະຖານະການເສດຖະກິດສັງຄົມໃນຍຸກປັດຈຸບັນ.
ນັກສຶກສາທີ່ຮຽນຈົບຈາກສາຂານີ້ສາມາດປະກອບອາຊີບເປັນນັກການຕະຫຼາດ, ທີ່ປຶກສາທາງດ້ານການຕະຫຼາດ ແລະ ນັກໂຄສະນາ ໃນອົງການຈັດຕັ້ງລັດ ເຊັ່ນ: ກະຊວງອຸດສາຫະກຳ ແລະ ການຄ້າ,ກະຊວງແຜນການ ແລະ ການລົງທຶນ ຫຼື ບໍລິສັດເອກະຊົນຕ່າງໆ.ເປັນນັກຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ວິໄຈດ້ານການຕະຫຼາດ, ເປັນຜູ້ບໍລິຫານ ຫຼື ປະກອບທຸລະກິດຂອງຕົນເອງ.
- ຄະນິດສາດ
- ການເມືອງ
- ຈິດຕະວິທະຍາທົ່ວໄປ
- ສະຖິຕິ
- ພາສາອັງກິດ
- ຄອມພິວເຕີ
- ການບໍລິຫານຫ້ອງການ
- ຈັນຍາບັນທາງທຸລະກິດ ແລະ ການປົກຄອງ
- ຫຼັກການການຕະຫຼາດ
- ເຕັກນິກປະລິມານ
- ການບັນຊີທົ່ວໄປ
- ເສດຖະສາດຈຸລະພາກ
- ເສດຖະສາດມະຫາພາກ
- ການບໍລິຫານການຕະຫຼາດ
- ຍຸດທະສາດດ້ານຜະລິດຕະພັນ ແລະ ລາຄາ
- ກົດໝາຍທຸລະກິດ
- ການເງິນທຸລະກິດ
- ການໂຄສະນາ ແລະ ສົ່ງເສີມການຂາຍ
- ການບໍລິຫານຊັບພະຍາກອນມະນຸດ
- ການເງິນທຸລະກິດ
- ການຕະຫຼາດລະຫວ່າງປະເທດ
- ການບໍລິຫານທະນາຄານ
- ການບໍລິຫານຊ່ອງທາງການຈັດຈຳໜ່າຍ
- ການວິໄຈຕະຫຼາດ
- ການບໍລິຫານທຸລະກິດຂະໜາດນ້ອຍ
- ການຕະຫຼາດການບໍລິການ
- ການບໍລິຫານຍຸດທະສາດ
- ການບໍລິຫານໂຄງການ
- ການຕະຫຼາດທ່ອງທ່ຽວ
- ການບໍລິການຂ້າມວັດທະນະທຳ
- ການຕະຫຼາດທາງດິຈິຕອລ
- ການບໍລິການການນຳເຂົ້າ ແລະ ສົ່ງອອກ
- ພຶດຕິກຳຜູ້ບໍລິໂພກ
- ລາຍງານທັດສະນະສຶກສາ ແລະ ການຝຶກງານ
- ບົດໂຄງການຈົບຊັ້ນ
Leave A Comment