ສ້າງຄູຄະນິດສາດ
ຄູຄະນິດສາດ ແມ່ນໝາຍເຖິງບຸກຄົນທີ່ສິດສອນຄວາມຮູ້ດ້ານຄະນິດສາດ ເຊິ່ງສາຂາດັ່ງກ່າວແມ່ນສ້າງເພື່ອໄປສອນ ວິຊາຄະນິດສາດໃນຊັ້ນມັດທະຍົມທັງຕອນຕົ້ນ ແລະ ຕອນປາຍ ອັນເປັນໜຶ່ງໃນວຽກງານກໍ່ສ້າງບຸກຄະລາກອນ ແລະ ນັກວິຊາການ ເພື່ອຕອບສະໜອງໃຫ້ແກ່ວຽກງານການສຶກສາໃນລະດັບສາມັນ. ຄູຄະນິດສາດ ແມ່ນບຸກຄະລາກອນທີ່ສໍາຄັນກຸ່ມໜຶ່ງໃນວຽກງານການສຶກສາ ເພາະຄະນິດສາດ ແມ່ນເປັນວິຊາຫຼັກທີ່ສໍາຄັນວິຊາໜຶ່ງໃນຫຼັກສູດຊັ້ນມັດທະຍົມສຶກສາ ຫຼື ຫຼັກສູດລະດັບສາມັນ.
ວິຊານີ້ແມ່ນຮຽນ ກ່ຽວກັບ ອົງຄວາມຮູ້ໃນ 2 ໝວດວິຊາຫຼັກຄື: ໝວດວິຊາຄວາມຮູ້ພື້ນຖານວິຊາສະເພາະ (ວິຊາຄູ) ແລະ ໝວດວິຊາສະເພາະ (ຄະນິດສາດ). ນອກຈາກນີ້, ນັກສຶກສາຍັງຈະໄດ້ຮຽນ ກ່ຽວກັບ ໝວດວິຊາຄວາມຮູ້ທົ່ວໄປຈໍານວນໜຶ່ງ ແລະ ວິຊາທີ່ລົງເລິກ ໝາຍຄວາມວ່າ ນັກສຶກສາຈະໄດ້ຮຽນລົງເລິກຄວາມຮູ້ດ້ານຄະນິດສາດ, ວິທະຍາສາດການສຶກສາ ແລະ ວິທີການສິດສອນຄະນິດສາດ.
ນັກສຶກສາຈະຕ້ອງຜ່ານທຸກໆວິຊາທີ່ບັນຈຸຢູ່ໃນຫຼັກສູດການຮຽນການສອນ, ລົງຝຶກຫັດສອນຕົວຈິງ ແລະ ຂຽນບົດ (ຫຼື ສອບເສັງ) ຈົບຊັ້ນ. ການຮຽນການສອນໃນແຕ່ລະວິຊາ ຈະດໍາເນີນໄປໃນໄລຍະ 1 ພາກຮຽນ (ປະກອບມີທັງໝົດ 16 ອາທິດ) ຊຶ່ງຮູບແບບການຮຽນການສອນແມ່ນປະກອບມີ ການບັນຍາຍ, ການປະຕິບັດຕົວຈິງ, ການໃຫ້ວຽກມອບໝາຍ, ຂຽນບົດລາຍງານ ແລະ ການນໍາສະເໜີຜົນງານ (ທັງເປັນກຸ່ມ ແລະ ເປັນບຸກຄົນ).
ວິຊາຄວາມຮູ້ພື້ນຖານຂອງວິຊາສະເພາະ
- ສຶກສາສາດທົ່ວໄປ
- ຈິດຕະວິທະຍາພັດທະນາການ
- ບໍລິຫານການສຶກສາ
- ເຕັກໂນໂລຊີການສຶກສາ
- ການວັດ ແລະ ປະເມີນຜົນການສຶກສາ
- ການວິໄຈພາກປະຕິບັດ
- ວິທີວິໄຈການສຶກສາ
- ວິເຄາະຫຼັກສູດມັດທະຍົມຕອນປາຍ
- ວິທີສິດສອນ
- ຝຶກຫັດວິຊາຊີບຄູ ໝວດວິຊາສະເພາະ
- ຄະນິດສາດມັດທະຍົມຕອນປາຍ
- ເລຂາວິເຄາະ
- ພຶດຊະຄະນິດຂັ້ນຕົ້ນ-ຂັ້ນສູງ
- ເລຂາຄະນິດຂັ້ນຕົ້ນ
- ປະຫວັດຄະນິດສາດ
- ພຶດຊະຄະນິດລີເນແອ
- ພຶດຊະຄະນິດນາມມະທຳ
- ແຄນຄູລັດສ
- ສະຖິຕິຄະນິດສາດ
- ສົມຜົນຈຸນລະຄະນິດສາມັນ-ພາກສ່ວນ
- ທິດສະດີການຕັດສິນໃຈ
- ທິດສະດີຈຳນວນ
- ການນຳໃຊ້ຊອຟແວຣ໌ທາງຄະນິດສາດ
- ຕຳລາຕົວປ່ຽນເປັນຈຳນວນສົນ
- ວິເຄາະຄະນິດ
- ຄະນິດສາດເຕັມໜ່ວຍ
- ຊອຟແວຣ໌ນຳໃຊ້ລະດັບສູງ
- ສົມຜົນຄວາມແຕກຕ່າງ ໝວດວິຊາເລືອກ
- ອະນຸກົມເວລາ ແລະ ດັດສະນີ
- ທິດສະດີກຸ່ມ
- ວິເຄາະຈຳນວນສົນ
- ເລຂາຈຸນລະຄະນິດ
- ຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນກ່ຽວກັບເຕັກໂນໂລຊີ
Leave A Comment