ສ້າງຄູຟີຊິກສາດ
ສ້າງຄູຟິຊິກສາດແມ່ນການສຶກສາ ກ່ຽວກັບ ວິຊາຟິຊິກ ແລະ ວິຊາຄູທົ່ວໄປ. ສາຂາວິຊານີ້ ມີຄວາມສຳຄັນເພາະອີງໃສ່ສະພາບຕົວຈິງຂອງປະເທດລາວເຮົາ ແມ່ນເຫັນວ່າຍັງຂາດຄູສອນຂັ້ນສຶກສາໆມັນໃນສາຍທໍາມະຊາດຫຼາຍ ແລະ ເພາະສ່ວນໃຫຍ່ຄູທີ່ສອນຢູ່ ຊັ້ນມັດທະຍົມຕອນປາຍຍັງເປັນຄູທີ່ຈົບການສຶກສາແຕ່ຊັ້ນກາງ-ສູງ ບໍ່ເຖິງຂັ້ນຈົບປະລິນຍາທື່ອ. ດັ່ງນັ້ນຈຶ່ງມີ ຄວາມຕ້ອງການຄູໃນດ້ານນີ້ກໍຄືຄູຟິຊິກສາດ ເພື່ອຕອບສະໜອງຄວາມຕ້ອງການຂອງສັງຄົມ.
ວິຊານີ້ຮຽນ ກ່ຽວກັບ ການນຳໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ສູດຄິດໄລ່ຟິຊິກເຂົ້າໃນປະກົດການທົ່ວໄປທີ່ພົວພັນກັບຟິຊິກເຊັ່ນ: ການສຶກສາກ່ຽວກັບວິຊາກົນລະສາດ,ການເຄື່ອນທີ່ໃນມິຕີຂອງວັດຖຸ ໄປຈົນເຖິງຟິຊິກໄຟຟ້າສະຖິດ,ຟິຊິກແມ່ເຫຼັກ ແລະ ນິວເຄຼຍ.ນອກນັ້ນ, ນັກສຶກສາຍັງຈະໄດ້ຮຽນຮູ້ວິທີການສິດສອນ ແລະ ການວິເຄາະຫຼັກສູດເພື່ອໃຫ້ສາມາດກະກຽມບົດສອນ ແລະ ບົດເສັງໃຫ້ກົງກັບຫຼັກສູດ; ແລະ ຮຽນຮູ້ເຖິງຫຼັກຈັນຍາບັນຂອງການເປັນຄູສອນ ແລະ ການສ້າງແຮງບັນດານໃຈ.
ເນັ້ນໃສ່ຫຼັກສູດທາງທິດສະດີໃນການນຳໃຊ້ຟິຊິກເຂົ້າໃນການຄິດໄລ່, ໃຫ້ນັກສຶກສານໍາໃຊ້ການທົດລອງເພື່ອຄົ້ນຄ້ວາທິດສະດີຟິຊິກ ແລ້ວຄິດໄລ່ຫາຂໍ້ສະຫຼຸບໃນເຫດການທີ່ນຳໃຊ້ທິດສະດີຄິດໄລ່ນັ້ນໄປພ້ອມໆກັນ ພ້ອມທັງແນະນໍາຂໍ້ມູນໃຫ້ນັກສຶກສາຄົ້ນຄວ້າພ້ອມທັງນຳໃຊ້ຂໍ້ມູນທາງອິນເຕີເນັດມາເປັນຂໍ້ມູນໃນການຄົ້ນຄ້ວາ ແລະ ວິໄຈ, ສິດສອນວິທີການອອກແບບບົດສອນ ແລະ ການສ້າງປຶ້ມຄູມືການສອນ ແລະ ໃຫ້ນັກສຶກສາລົງຝຶກງານ ເພື່ອສິດສອນຕົວຈິງຢູ່ຕາມໂຮງຮຽນມັດທະຍົມຕ່າງໆ.
- ວິຊາຄວາມຮູ້ພື້ນຖານຂອງວິຊາສະເພາະ
- ສຶກສາສາດທົ່ວໄປ
- ຈິດຕະວິທະຍາພັດທະນາການ
- ບໍລິຫານການສຶກສາ
- ເຕັກໂນໂລຊີການສຶກສາ
- ການວັດ ແລະ ປະເມີນຜົນການສືກສາ
- ການວິໄຈພາກປະຕິບັດ
- ວິທີວິໄຈການສືກສາ
- ວິເຄາະຫຼັກສູດມັດທະຍົມຕອນປາຍ
- ວິທີສິດສອນຟີຊິກ
- ໝວດວິຊາສະເພາະ
- ຄະນິດສາດນຳໃຊ້
- ຄະນິດສາດສຳລັບຟີຊິກ
- ຊີວະສາດທົ່ວໄປ
- ເຄມີສາດທົ່ວໄປ
- ຟີຊິກພື້ນຖານ
- ກົນລະສາດ
- ຄວາມຮ້ອນ
- ໄຟຟ້າ
- ແສງສະຫວ່າງ
- ອາຕອມ
- ນິວເຄຼຍ
- ກົນລະສາດທາດໄຫຼ
- ຟີຊິກວັດຖຸແຂງ
- ອີເລັກໂຕນິກ
- ເຕັກໂນໂລຢີອຸດສາຫະກຳ
- ຝຶກຫັດວິຊາຊີບຄູ ໝວດວິຊາເລືອກ
- ເຄື່ອງຈັກໄຟຟ້າສະຫຼັບ
- ກົນລະສາດກວາງຕອມ Quantum
- ດາລາສາດ
- ການສັ່ນໄກວແລະຄື້ນ
Leave A Comment