ສະຖິຕິ
ສະຖິຕິ ໝາຍເຖິງຄະນິດສາດຂະແໜງໜຶ່ງ ໃນການຈັດການ, ວິເຄາະ ແລະ ແປຄວາມໝາຍຂໍ້ມູນທີ່ເປັນຕົວເລກເພື່ອນຳມາເປັນສະຖິຕິ.ເນື່ອງຈາກວຽກງານຕ່າງໆມີຄວາມຈໍາເປັນຕ້ອງໄດ້ເກັບກໍາສະຖິຕິເຊັ່ນ: ສະຖິຕິພົນລະເມືອງ, ການສຶກສາ, ພູມີສາດ, ເສດຖະກິດ ແລະ ສະພາບອາກາດຕ່າງໆ, ສະຖິຕິ ຈຶ່ງມີຄວາມສໍາຄັນໃນການກໍານົດແຜນ, ເປົ້າໝາຍ ແລະ ຕິດຕາມຄວາມກ້າວໜ້າຂອງການພັດທະນາ ພ້ອມທັງຊ່ວຍສະໜັບສະໜູນການຕັດສິນໃຈໃນການບໍລິຫານ ແລະ ດຳເນີນການ.
ສຶກສາກ່ຽວກັບການວາງແຜນເພື່ອການສຳຫຼວດ, ເກັບກຳຂໍ້ມູນ,ຈັດລະບົບ, ຕີຄວາມໝາຍ, ສະຫຼຸບຜົນ ແລະ ວິເຄາະຂໍ້ມູນຕົວເລກ; ຮຽນຮູ້ການວາງແຜນເພື່ອການວິໄຈແລະທົດລອງ; ການສ້າງແລະພັດທະນາລະບົບຂໍ້ມູນ; ຮຽນລົງເລິກເຖິງສູດຄິດໄລ່ທີ່ຊັບຊ້ອນພ້ອມທັງການນຳໃຊ້ສະຖິຕິເຂົ້າໃນການຄິດໄລ່ແລະເຂົ້າຊ່ວຍຂະແໜງອື່ນໆ; ຮຽນກ່ຽວກັບຄະນິດສາດທົ່ວໄປ; ສະຖິຕິປະເພດຕ່າງໆ; ແລະ ການນໍາໃຊ້ໂປຣແກຣມຄອມພິວເຕີທາງສະຖິຕິເພື່ອມາວິເຄາະຂໍ້ມູນ.
ການສິດສອນຈະອີງຕາມຫຼັກສູດ ໂດຍຮຽນທິດສະດີທາງຄະນິດສາດເພື່ອນໍາໃຊ້ເຂົ້າໃນການຄິດໄລ່;ໃນພາກປະຕິບັດຕົວຈິງນັກສຶກສາຈະໄດ້ນຳໃຊ້ໂປຣແກຣມຄອມພິວເຕີເຂົ້າໃນການຄິດໄລ່; ມີການລົງຝຶກງານຕາມຂະແໜງການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງໃນຂົງເຂດວຽກງານເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ, ສິ່ງແວດລ້ອມ, ບັນຊີການເງິນ, ວິເຄາະການຕະຫຼາດໂດຍການນຳໃຊ້ຊອຟແວຣ໌ກ່ຽວກັບສະຖິຕິໃນການຄາດຄະເນສະຖານະການ, ເຫດການ ຫຼື ບັນຫາໃດໜຶ່ງ; ແລະ ມີການຂຽນບົດລາຍງານ.
ເປັນຄູສອນຄະນິດສາດ ແລະ ວິຊາສະຖິຕິ ນັບຕັ້ງແຕ່ລະດັບປະຖົມຈົນເຖິງຂັ້ນການສຶກສາຊັ້ນສູງ;ເປັນນັກຄົ້ນຄວ້າວິໄຈໃນຫຼາຍຂະແໜງການເຊັ່ນ: ດ້ານການຄົ້ນຄວ້າທາງດ້ານສະຖິຕິປະຊາກອນ, ເສດຖະກິດມະຫາພາກ, ຄິດໄລ່ພູມສາດ; ເປັນພະນັກງານຝ່າຍບັນຊີ ແລະ ບໍລິຫານທົ່ວໄປ; ແລະ ພະນັກງານສຳນັກງານລັດ ຫຼື ອົງກອນທົ່ວໄປທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບສະຖິຕິ.
ໝວດທິດສະດີວິຊາສະເພາະດ້ານ
- ສະຖິຕິພື້ນຖານ
- ຄະນິດສາດສະຖິຕິ
- ທິດສະດີສະຖິຕິ
- ການວິໄຈການດຳເນີນງານ
- ການວິເຄາະທາງດ້ານຄຸນນະພາບ
- ການວິເຄາະດ້ວຍໂປຣແກຣມສຳເລັດທາງສະຖິຕິ
- ຄວາມຮູ້ພື້ນຖານກ່ຽວກັບຖານຂໍ້ມູນ
ໝວດທິດສະດີວິຊາສະເພາະຫຼັກ
- ວິທີການຄົ້ນຄວ້າ
- ຊອຟແວຣ໌ນຳໃຊ້ລະດັບສູງ
- ພຶດຊະຄະນິດລີເນແອ
- ລະບົບຄອມພິວເຕີ
- ໝວດວິຊາສະເພາະບັງຄັບ
ສຳມະນາ
- ເຕັກນິກການເລືອກຕົວຢ່າງ
- ການວາງແຜນການທົດລອງ
- ການວິເຄາະອະນຸກົມເວລາແລະດັດຊະນີ
- ສະຖິຕິການວິໄຈ
- ການຄວບຄຸມຄຸນນະພາບທາງສະຖິຕິ
- ສະຖິຕິທຸລະກິດ
- ການຈຳລອງທາງສະຖິຕິ
ໝວດວິຊາສະເພາະເລືອກ
- ສະຖິຕິທີ່ບໍ່ໃຊ້ພາຣາມີເຕີ
- ການຈັດການງານຜະລິດສິນຄ້າ ແລະ ບໍລິການ
- ສະຖິຕິປະຊາກອນເບື້ອງຕົ້ນ
- ການອອກແບບການສຳຫຼວດ
- ສະຖິຕິທາງຊີວະວິທະຍາ
- ສະຖິຕິທາງສັງຄົມສາດ
Leave A Comment